2013. július 10., szerda

Szomorúbb vagyok a parti fűznél

11 km, újra 5 perc alatti gyorsasággal.
Úszás is megy , de nem eléggé!

Találkozik az ember másokkal.
Van amikor nem fordulok teljesen befelé futáskor, ma is ez volt, nézelődtem, szimatoltam, hallgattam.
Találkoztam futókkal, néhánnyal levegőbe pacsi, ez már annyit dob az emberen, hogy csak na!
Jöttek száguldó bringások, visszanéztek rám, az is jó volt!
Megelőztem a járdán 2 csajszit, az egyiknek hosszú, egyenes haja volt, érdekesen kékre festve, de csak az alsó 15 centi, egyből Réka barátnőmre gondoltam, eszembe jutott, hogy mennyire vagány, és hogy tetszik a haja, de büdös életben nem lesz annyi bátorságom, mint neki.
Gondoltam, megosztom vele, megfordultam és 20 méterről ordítottam vissza neki, hogy KIRÁLY A HAJAD, NAGYON TETSZIK, CSAK AKARTAM MONDANI.
A két lány visongva nevetett...csak ennyi kell, nem több, dicsérni valakit 1 mondattal és feldobom a napját pár percre, és nem csak az övékét, hanem ettől kicsit az enyémet is.
Család este koncertre ment, 3 órába belefért 1 óra futás&co, egy 2 fogásos vacsora megfőzése és egy kis kutyázás. Most dögfáradt vagyok, nem megy huzamosan 5 órás alvásokkal az ébrenlét, aludni akarok SOKAT!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése