2013. július 17., szerda

Mi kell még?

2 kör 45/5 ajjj, megjegyzésre méltó, pedig nem is úgy látszott elsőre.
  1. terpeszállásban rugózás 2szer, térdhúzással felugrás
  2. fekvőtámaszban lábbal körbejárás saját tengely körül
  3. 3 ugrás lábcserével, láblendítés előre
  4. fekvőtámaszban kézzel körbejárás saját tengely körül
  5. magas térdemeléssel futás, kezek magastartásban
  6. fekvőtámaszban lábak terpeszben, térd húz ellentétes vállhoz
  7. oldal plank, felsőlábbal érint másik láb előtt, mögött (J)
  8. sasszé oldalra talajérintés
  9. oldal plank, felsőlábbal érint másik láb előtt, mögött (B)
  10. fekvőtámaszban ugrás páros lábbal J tenyérhez, fekvőbe, B tenyérhez, fekvőbe



Délután villámtalálkozó Zsoltival.

Itthon Lantos Judit videója (linkelném is de nem engedi FB) után gondoltam egy merészet és rápróbálkoztam egy egykezes chin up-ra, hipphipphurrááá, de még csiszolni kell, mert kicsi hiányzik a tökéleteshez (ami nekem tökéletes).

Este még majd 11 km kocogás, közben egy kis játszótéri rúdon lógás. Itt is haladtam.

A csajaim megleptek, elém futottak, jót vacsoráztam, tiszta hepi vagyok.

Rám fért.


Egyik kedvenc párosom!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése