2013. április 17., szerda

Átkulcsolós flag-kezdemény és a ráadás!

5 km oda, meg 5 vissza, közte egy kis szórakozás itt!

És még valami, a szomszéd háza előtt találtam egy rudat, aminek nem tudom, hogy mi a funkciója, de nekem pont jó lesz zászló kezdeményt gyakorolni. Elkezdem, meglátjuk mi lesz belőle.

2. próbálkozásom átkulcsolóra
És még valami, ment a haskelep, tátátááááá. Az egyik olyan mozdulat, amit nem tudtam soha az életemben megcsinálni, erre ma 3-szor is a tanösvényen. Kész vagyok! Nagyon örülök!

És még valami, teljesen meghatódtam Flóra mai motivációs bejegyzésétől. KÖSZI! :)

Már volt, de akkor is!
És még lesz is, ahogy most hallgatom!






2 megjegyzés:

  1. Ágiiiiiiii,

    hihetetlen vagy, te erőművész! Ja, és extra aranyosak vagytok a lyányokkal! Kelep-kelep,

    Üdvözöl,

    - Zsolti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsolti, mosolyt csaltál nap végére az arcomra, kösziiiii

      puszil: Ági

      Törlés