2013. január 28., hétfő

Vigyorogva 2......


Péntek. HÁH!!!! Rosszalkodtunk Angelocskával. Nem nagyon, ááááá....:)
Ehhez a csajhoz, aki tartotta az órát, azt hiszem többször nem merek elmenni, jobb lesz az úgy mindenkinek. Nem ez volt az első eset, hogy nem fértünk a bőrünkbe, dehát nem jólérezni magát megy az ember ilyesmi helyekre? 
Angelocska ügyes volt, dehát mi tagadás, ez nem volt túl nagy meglepetés számomra.




jobban ráéreztem a mozdulatra,
mint legutóbb
ez is kéz nélkül


végre kéz nélkül



Szuper volt, sok csintalansággal, folyt.köv.??? Hátha más oktató toleránsabb a lelkes, tanulni vágyó nebulókkal szemben.

A hétvége többi részéről szót sem érdemes említeni, mondjuk úgy pihenős voltam. :( A címke: Nem futok és nem megyek a magam feje után.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tudom nem ide tartozik (de nem tudok hozzászólni a metálozott testeknél, mert nincs facebookom, meg semmi egyéb), Angelocska rávett, hogy végezzek HIIT-et (http://metalozott-testek.hu/index.php?page=fooldal&cont=alakformalasotthon&more=136#b136), és én nagy hittel kipróbáltam, amit felraktál, nagyon jó volt!!! Az első és a második rész is ment, az utolsónál, már eléggé légszomjam volt, és lassultam is... Kicsit előtte párszor vizualizáltam magamban, hogy mit is kell majd csinálni, de nem volt annyira komplikált, remélem más is kipróbálja majd!

    VálaszTörlés
  2. Szia Vandy!

    Nagyon örülök, a visszajelzésednek, hogy kipróbáltad, annak még jobban, hogy tetszett is az a konkrét gyakorlatsor. Bár nem látszik elsőre, de jó kis munkás 20 perc az, emlékszem, mert megcsináltam én is. Lassulás nálam is volt, szerintem ez nem probléma, ha az ember belead mindent, nehéz úgy beosztani az erőt, hogy a végére is nagyjából annyi maradjon, mint az elején.
    Jönnek majd még hasonló döglesztők, örülnék, ha pár szóban jeleznél, hogy csináltad és milyennek találtad.
    Legyen szép napod! (én is szoktalak olvasni Angelocska lapján, tudom, hogy jógában tuti vagy!)

    Ági

    VálaszTörlés
  3. Oksi-oksi lesz múvmájbádi Ági és Angelocska módra!!!
    Köszi, csak szeretnék tuti lenni jógában, igyekszem nagyon :)

    VálaszTörlés