2013. január 4., péntek

Csak egyszerűen...


Néztem az órát, rendben, van még bő fél órám. Nincs idő gyakorlatot írogatni, akkor belemerülök és a fél órából alig marad. Tudtam, hogy akarok ugrálni, meg lépcsőt mászni.


Megbeszéltem magammal, jó lesz a lépcsőmászás, legalább pihen addig a karom. Nehogy már pihenjen... kellene valamit tartanom a fejem felett lépcsőzés közben. 6os csomag ásványvíz pont jó lesz. Nézem, 3 bontott csomag a helyén, hurrá, még véletlenül sincs egy bontatlan, hogy a fejem fölé kaphassam anélkül, hogy a nyakamban landolnának egyesével. Lemegyek a garázsba, hátha... de ott sincs, most már CSAKAZÉRTIS keresek valamit, és a fejem fölött fogom tartani miközben rohangálok fel és alá, na. Körülnézek, mit lehetne felemelni. Találtam hóláncot becsomagolva, jó lesz, kicsit könnyűnek tűnik, lemérem, 7 kg, majd felturbózom valamivel. Lehetetlen, le van zárva, nem tudok beletenni semmit, nem is értem az egészet, na mindegy. Ekkor fogtam az 5-5 kg-os súlyzóimat és ők lettek a súlyok. MIÉRT bonyolítom feleslegesen a dolgokat? Ha hamarabb beugrott volna, egy körrel többet csinálhattam volna (valamint az én mesém is tovább tartott volna....segítség, asszem megbolondultam :)!).





5 perc ugrálókötelezés bemelegítésnek. Szabadon, semmi számhajkurászás. Volt benne magas térd, sarok emeléses, páros lábas, egy lábas, szimpla, dupla, előre, hátra, minden amihez csak kedvem volt. (csak zárójelben, a hátra tekerés nem is olyan könnyű)








Így lett 5 kör ebből:
  • 5 fekvő (snassz mezei sima)
  • 5 4ütemű, snassz mezei sima--fekvővel, nem is kérdés, akkor meg nem is 4ütemű, hanem 5ütemű
  • lépcsőmászás két emelet között (2x5 kilós súlyokkal)
Nagyon jó volt, jöhet még!!!!

Adja magát....




2 megjegyzés: