2012. november 9., péntek

Le vagyok maradva...

... az írással, mint a borravaló. De szeretném utólag is írni, hogy mit csinálgatok, mert jól fog jönni, mikor össze akarom számolni év vége felé a kilométereimet. Csak úgy kíváncsiságból. Hogy jövőre tudjam, hogy mennyit kell menjek, hogy több legyen.

9+7=16 km
Az idejét sem tudom, hogy mikor futottam egy nap alatt ilyen irgalmatlan :) sok km-t. Volt közben kicsi erősítés ezen a dombos játszótéren. Gyakrabban kellene jönnöm és több időt kellene itt töltenem, van egy csomó ötletem.



Ma Angelocska ajánlásával egy régi BR került elő. A karfiolokat én is a hasamban szeretem (ott viszont nagyon) és nem a fenekemen, szóval sok víz, sok edzés, jó kaja (amennyire lehet tiszta) nekem személy szerint elegendőnek tűnik, hogy ne legyek narancsos, illetve köszönet a szüleimnek, hogy olyan alapanyagot kaptam tőlük, amilyet!
Kapóra jött ez az edzés, a Kicsi beteg, amúgy sem igen tudnék kimozdulni futni, és ez most igazán nagyon jól esett.



Ezt milyen rég hallottam ... és még mindig tetszik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése