2012. október 20., szombat

Szabad...



...rám vetni a követ. Olyan szaracén passzban voltam egész nap, nekem egyszerűen el kellett mennem, ha csak 10 percre, akkor annyira. És mennyit dob rajtam 6 km futás, el sem tudom mondani. Kicseréltek, kitisztult az agyam, jó a kedvem, nem jobb, JÓ!!! Hajtottam azt a kicsit, amit gondoltam, nyomtam kifulladásig. Dühből, méregből futni mennyivel több erővel lehet, mint csak úgy simán, kicsit tán még sajnálom is, hogy nincs ez mindig így.








Valaki gondolt rám és hozott nekem porcerősítőt. Nagyon köszönöm! 

Szedem és javulni fog, iszom sokat és az is segít, kímélem, nem megyek hosszúakat, csak ilyen kis nyúlfarknyikat, mint ma, azt is hetente max. 3-szor.




És nem volt elég, a suli felé fordultam, lógtam, meg picit felhúzva tartottam magam, meg nagyon felhúzva remegésig, majd 5-ször kicsit kiengedtem és visszahúztam, a végén már nagyon rossz volt, de mikor leengedtem az utolsót is, már vigyorogtam, hogy EZT az ÉRZÉST fogom hajkurászni. A nagyon szenvedés utáni megcsináltadügyesvagyági érzést. Megint rádöbiztem, hogy gyikfing gyenge vagyok .:(

Hazaértem, 50/10 3 kör:
1./ állásból lemászás dive bomber, visszamász állásba, J láb magasba lendít, B láb magasba lendít
2./ kötéllel 2J, 2B, 4 olló (valamelyik mostani BR-ból csentem)
3./ 4 sétáló tenyeres PLANK, kifordul rákba, 4 ellentétes kéz-lábfej érintés (ez is BR)
4./ 10 mountain climber 5 tenyeres PLANK-ben terpesz-zár

A végére egy kicsi has, tényleg minimális, lazítás és jöhet valami kaja, mert megéheztem.


Időről időre előkerül...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése