2012. szeptember 27., csütörtök

Nulladik kör....

....ami gyakorlatilag 5 kör, mondanom sem kell futás, egy 200as pályán (1 azaz 1! km), plusz 3x10 fekvő különféle cifrázással. Nem ez volt a terv, dehát így jött össze. Gondoltam az egész délelőttös sikamika után megérdemlek fél órát, amit be akartam nyomni a tanító néni látogatása elé. Az a biztos, ami már készen van, meg hatékony időkihasználás, gondoltam, amíg a Kicsit várjuk, hogy végezzen a zongorával, addig én futás-erősítés kiképzésben részesítem magam. Igen ám, de a gyerek jött negyed óra múlva, hogy nincs tanár. Óóóóhogyaza...pont más dolgom is lett volna, ha előre szól. Nem baj, általában rugalmasan kezelem a dolgokat ( bár, nem tudom, hogy a velem egy fedél alatt élők is ezen a véleményen vannak-e). Nézzük a jó oldalát, délután bemelegítettem, este edzettem.

A mai bejegyzéshez nem nyomom a "futok" címkét, egyszerűen nincs képem hozzá :).

Első kör:
  1. 5 fóka
  2. 20 mountain climber
  3. 10 felülés súllyal (2x5 kg)
  4. 10 PLANK spider fekvő nélkül, ellentétes kéz-láb érint has alatt
  5. 10 terpeszből PLANK-be sétál, visszamász, súly lábaknál, magasba emel
  6. 10 állás, zárt lábak, térd hajlít, karok fül mellett, majd hát mögött érintik egymást
  7. 10 rák ellentétes kéz-láb érint, kifordul 1 lábas fekvő (5-5, nem váltva)
  8. 10 10 magas térd, hasra vág

Második kör: 30/10
  1. fóka
  2. mountain climber
  3. felülés súllyal(2 x5 kg)
  4. PLANK spider fekvő nélkül, ellentétes kéz-láb érint has alatt
  5. terpeszből PLANK-be sétál, visszamász, súly lábaknál, magasba emel
  6. lebegőülés
  7. rák ellentétes kéz-láb érint, kifordul 1 lábas fekvő
  8. 10 magas térd, hasra vág
Kellett a vállaimnak és a karjaimnak ez a kis edzés, mert már kezdenek satnyulni a lájtosabb igénybevételtől. Márpedig én ezt nem akarom. A karjaim most nehezek, remegősek, pont ahogy szeretem!

Egész éjjel Etta James ment, ha már arról beszéltem, hogy mit szeretek. Az ő zenéjét pl.  nagyon!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése