2012. szeptember 23., vasárnap

Még nagyobb...

...lett a zavar nálunk!!!

Minél többet próbáltak ki, annál inkább nem tudtak választani. Nem kispályás versenyzők, a Nagy bobozni szeretne leginkább, úgy gondolja az olimpia meg sem kottyanna Neki.:)



A vívás bejövős volt mindkettőjüknek.



Nagyon tetszett, ahogy a gyerekekkel bántak, a dzsúdós edző ahogy a kicsiket terelgette..... ilyen edzők kellenek!!!!





A csajaim azt mondták nap végén, hogy olyan volt, mintha egész nap tesijük lett volna, csak ez annál sokkal jobb!

Nekem ez volt a paradicsom, volt egy pár dolog, amit ki is próbáltam!

Kettlebelleztem, megtanultam vele helyesen guggolni, plusz a koszorú nevű gyakorlatot, utána pedig kipróbáltam milyen 2 óriási, nehéz kötelet hullámoztatni. Nem könnyű, de szívesen megerősödnék hozzá.

Teljesen véletlenül egy fotón megtaláltam magam (majdnem egész nap nálam volt a gép), előtérben a Nagy már vívóruhában sorban áll, de balra fent ott vagyok. Ki találja ki, mit csináltam? Én sem tudom, de jó móka volt!


2 megjegyzés:

  1. Innen olyan, mintha a királyfi éppen kiszabadítaná a királylányt a gonosz mostoha fogságából:) Szuper napotok lehetett, egy ilyenre én is elmennék!

    VálaszTörlés
  2. Az a fiú még csak hercegecske volt maximum :)

    Próbáltam talpon maradni, de nem sikerült, segítség nélkül, dőltem volna, mint a zsák.
    Az volt a baj, hogy a gyerekek mindent lefoglaltak előttem :))), igazán odaengedhettek volna néhány sporthoz, hogy kipróbálhassam.:)

    VálaszTörlés