2012. szeptember 10., hétfő

Hétkezdetnek ennyi

Új szerkót teszteltem, a színvilág  kicsit
papagájos volt, de komolyan élveztem :))
 
12 km, meg egy gyors ebéd, ez van mára. 

Hús megpirít 10 perc alatt, rizs már kész volt, várt a hűtőben. A husi sütése után felmelegítettem a serpenyőben, spontán kapott pár levél spenótkát. Amíg összemelegedtek, addig megmostam a maradék zöldet, lecsöpögtettem alaposan és megszórtam darált dió-mogyoró-szezámmag keverékkel. Nem tett rosszat neki. 15 perc alatt megvolt. 2 perc alatt benyomtam. Éhes voltam, na.:)

Most kóstoltam először bébispenótot, nagggyon finom, nyersen is, kicsit párolva is. Sejtettem, hogy ízleni fog, 2 csomaggal vettem, holnap a 2. csomagot a serpenyőben tojással fogom nyakon borítani, szerintem úgy sem lesz rossz.



9 megjegyzés:

  1. Jól hangzik ez a kaja. :) És a felkészüléssel hogy állsz a versenyre? Olyan izgatott vagyok én is! :) Már csak öt nap, ugye jól emlékszem? Térdek rendben? És úgy egyébként?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Veroca, hát, hogy hogy állok? Nemtom. Majd lesz valami. A (edzés)terveim romokban, az utóbbi pár hétben valahogy semmi sem úgy jön össze, ahogy terveztem. A lábaim fájnak, nem csak a térdeim, van egy kis körömproblémám, aztán valamiért olyan, mintha gyűrődne a zokni az egyik ujjam alatt, ha elkezd fájni, akkor másképp lépek, ebből kifolyólag máshová terhelek, így már a bokacsontom feletti inak is fájnak. Próbáltam a régi cipőt, vettem új zoknit, ezek kombinációját, dehát ez egy sokváltozós dolog...
      DE! Ennek ellenére optimista vagyok, MEG AKAROM CSINÁLNI, de még nem tudom mi lesz, spontán jó lesz, jónak kell lennie.:)))

      Törlés
    2. Próbáltad a fájós részt leragasztani? Reméljük a legjobbakat, biztosan minden a legjobban fog menni, már nincs sok hátra! :) Talán az is lehet a lábfájás oka, hogy kicsit túlerőltetted a dolgot, nem? Most már pihenj, amennyit csak tudsz, azt mondják, utolsó héten már inkább eggyel kevesebb edzés, mint eggyel több. Nagyon szorítok!

      Törlés
  2. Nagyon szép... hogy van türelmed így kirakni és még fotózni is, mikor ilyen ínycsiklandó? Én ma életemben először sütök egész csirkét. Már befűszereztem, ott vár a hűtőben fél 5-ig. Remélem, nem lesz rossz :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kirakás csak annyi, hogy a tányér jobb szélére zuttyantottam a rizst, aztán a húst, majd kézzel mellé a zöldet. Tovább tartott leírni, mint megcsinálni. A fotózást meg csak akkor csinálom, amikor jó fény van, hogy ne kelljen vele szórakozni utólag.

      Egész csirkét még nem sütöttem, csak nagy pulykamellet egészben (meg csülköt természetesen), sokáig sütve, alacsony hőfokon, aztán hidegen az volt a felvágott itthon. Jön a hideg idő és újra nekikezdek ezekenek a hosszú sütéseknek. Biztosan finom lesz a csirke, főleg ha még be is pácoltad!

      Törlés
  3. Hú, ez a felvágott dolog jó ötlet!!! Mindjárt kész a csirke, nagyon várom már :)

    VálaszTörlés
  4. Valaki megtréfált és a papgáj(toll) helyett egy macska vicsorít rám!:))))

    VálaszTörlés
  5. miért, azt nem te tetted oda? )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem én csináltam a cserét, de most már marad, mert jól tükrözi a jelenlegi idegállapotomat:)))

      Törlés