2012. július 1., vasárnap

Tegnap..

nem kell ez nekem
... mozi volt a gyerekekkel, én hülye megkóstoltam a pattogatott kukoricát, ergo nyúltam a következőért, egy darabonként, azt is több harapásra ettem, nem sokat, de ettem. 

Aztán beültünk egy helyre, hogy együnk meleg kaját, otthon nem lehet ám ilyen időben még 10 percre sem bekapcsolni a főzőlapot:), szóval tárkonyos borjúraguleves, isteni volt, gondolom tejszínnel sűrítve, de 10 perc múlva olyan rosszul voltam, azt kívántam bár kopogna a szemem az éhségtől. Most kezdtem érezni, hogy már nem tudok akármit megenni (nagyon helyesen). 






Reggel elhajtottam magam futni, 8-ra megvolt a 12km (de lehet, hogy több is),

                                aztán kutyát még kivittük sétálni a nagy meleg előtt, 








 egy jóleső zuhany után pedig,







                                       visszadőltem az ágyba és 11-ig visszaaludtam.


Aztán gondoltam egyet most este és ez lett belőle:


50 négyütemű (fekvőtámasz nélkül) 25-25
50 magas térdemelés
50 2 guggol terpeszben, burpee, felugrás térd húzással 30-20
50 ellentétes kéz-láb ugrással csere (olló, 2 csere=1)
50 megemelt plank J láb J könyékhez, plank B könyékhez 25-25 (itt tartottam 17 percnél, régebben 21)
50 föld érintéssel terpesz-zár 
50 hátra kitörés J lábbal, J láb előre magasba lendít 15-20-15
50 felugrás térd húzással 20-30 (itt voltam 24 percnél, régebben 29 percnél) 
50 hátra kitörés B lábbal, B láb előre magasba lendít 20-30 
50 térdöleléssel felülés, lábak végig a levegőben 30-20

Szóval, elővettem a jó öreg rehab-ot, azért, hogy biztosan tudjak éjjel aludni!


Ez így volt a legtutibb vasárnapi kiapcsolódás!!!!


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése