2012. július 3., kedd

Nem is tudom...

..mi volt vasárnap óta. De tudom. HŐSÉG. KEDVETLENSÉG. 10-15 perces semmiségeket csináltam, említeni sem érdemes. Jaaa, tegnap strandoltam a csajaimmal, ami konkrétan azt jelenti, hogy állandóan azt néztem, nem fulladozik-e a gyerek. :), illetve a maradék időben nézelődtem. Sok-sok jó állapotban lévő anyucit és kevesebb ilyesmi apucit láttam. Megfordult a fejemben, hogy a legtöbb ember a 2 végletben van, valaki vagy ügyel magára (mozog valamit, bármit és odafigyel valamennyire a táplálkozására) és rendben van, vagy elengedi magát, úgyis mindegy alapon. Azt is észrevettem, hogy még mindig nem érzem magam komfortosan fürdőruhában, nem tudom miért, csak méregetem magam, hogy itt gyűrődik, ha leülök, ott lötyög, ahogy megyek. Nincs ez rendjén, tudom jól. Nagy baj, az agybaj!

Belehúztam, vagy olyasmi....mindenből ment 10, 10 körön keresztül, szóval ez a mai ezresem:



1./ négyütemű, fekvő nélkül, viszont felugrással :)










2./ terpeszbe ugrás, kezek a lábak 
között a földön, popsi min. vízszintben









3./ fekvőtámasz (csak snassz mezei simán)







4./ guggolásból felugrás, kezek a bokák mellől indulnak








5./ 2 szék között térdhúzás (Angelocska tanácsára
a lábat a test vonala mögül indítva)





6./ kitörés ugrás lábcserével








7./ hasizom lebegőülés cipőérintéssel (nekem sikeresebb volt, ha a lábamat a függőlegestől kicsit lejjebb engedtem)






8./ terpeszállás, 6os ásványvíz csomag ( 9 kg körül) B bokánál,
2 kézzel B oldalon fejmagasságig megemelem,
majd arcom előtt J oldalra áthúz, földre letesz
(nem húztam azonnal keresztbe, hanem szögletesen,
előbb fel, aztán oldalra)



9./ fél 4 ütemű, ez akkor a 2 ütemű :)
guggolásból PLANK-be ugrás







10./ tricepsz széknél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése