2012. július 16., hétfő

Feltöltődve...

...újra itt!

Nyaralás volt a barátaimmal és a kutyámmal. Sport minimális, kajára figyelés ugyancsak minimális, két kiló felugrott, röviden így tudnám összefoglalni a blog szempontjából a múlt hetet. Egyébként pedig napfény, jó idő, sok kutyázás, sok beszélgetés, sok strandolás, még több röhögés....:DDDD


Aztán a mai napot foghúzással kezdtem. Előre betervezve. Remélem, hogy megoldódik egy nagy problémáim. Ha nem.....akkor ....arra most nem is vagyok hajlandó gondolni...elhessegetem a rosszat!

Teljesen padlót fogtam (az örömtől), mikor a fogorvos azt felelte kérdésemre, hogy mikor futhatok legkorábban, hogy a hét vége felé. Azt hittem sokkal többet kényszerülök kihagyni. Így még van esélyem, hogy felkészüljek és megpróbáljam ősszel a 33 km.-t. Kerestem edzéstervet maratonhoz, mozgástól szabad napjaimban átgondolom, magamra szabom és CSINÁLOM......mert SZERETNÉM nagyon, hogy menjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése