2012. július 26., csütörtök

Elhatároztam.....

... hogy minden 10 km feletti távnál magammal viszek egy gélt, hogy szokjam az ízét, állagát, hatását, megelőzésképp, nehogy rókakoma legyen a versenyen belőle.:D Hááááát, a Dechatlonban megkérdeztem a jóembert, hogy gyümölcsös vagy kólás (ebből fogyott látszólag a legtöbb, habár a gyümölcsös ízek közelebb állnak hozzám), azt mondta egyértelműen a kólás, ha szeretem a kóla ízét. Szeretem én, de ha ez a jobb íz, milyen lehet a gyümis???:) Ezek után meg fogom kóstolni azt is, mert ez sz@r volt, szerencse, hogy a fordulónál nyitottam ki és a játszótéren tudtam pár korty vizet inni rá. Viszont pár percen belül jött a hatás, tehát megtartom, kell nekem.

A terv az volt, hogy tegnap 11 magasságában lefekszem aludni, majd reggel fél 7-kor felkelek, 7-kor elindulok egy 15 km-es körre, ha fél 9-ig hazaérek, akkor még jó vagyok. Ezzel szemben éjjel mire minden dolgommal végeztem, fél 1 lett, fél 7-kor meg már csörgött is az óra, hát nem éreztem, hogy túlaludtam volna magam. Azért gatyába ráztam magam, mert menni kell! 13 km-es körre maradt csak idő, lassan, nehézkesen. Lesz ennél jobb is, tudom! Pár fekvő, tricepsz a lépcsőnél, csak hogy érezzem, ott is vannak izomhoz hasonlító dolgaim.


Háááát, ezt nekem mára!!!:D
Meg ezt is....






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése