2012. július 4., szerda

Csakazértsem hagyom...

....hogy a reggeli futás kibabráljon velem. Esetemben ez azt jelenti, hogy mivel korántsem válogathatok, hogy mikor futhatok, kutyakötelességem, hogy megbeszéljem magammal, hogy vannak céljaim és ha azokat el szeretném érni, akkor nincs nyafi, hogy jajj, álmos vagyok, jajjj, alig aludtam 6 órát, jajjj, már most 30 fok van (ééééééés???) jajj, érzem, ma reggel nem megy, jajjj... jajjj....jajjjj... Na, be lehet fejezni a rinyálást!:)

Felkel, kereszthuzatnál kivasalja, amit kell (addig ébredezik, pont jó), banán bekap, energiának jönni kell, míg felkapja a gatyókat és a topot (pont leszarom, hogy ki mit szól, hogy póló nélkül futok), cipő húz, kulcs, telefon bekészít és indul. Állítom, 4 km után már nem fértek a bőrömbe a boldogsághormonjaim, felfutottam a hegyi játszótérre, ott van a fordulópontom az 5. km-nél, 2 két korty víz a számba, egy maroknyi a sapkámba és folytköv. hazáig. Ez a 10 km-es köröm, 53 perc volt. Elég  is volt ez a táv mára, szépen kimozgatta a fenekemből a tegnapi guggolások, ugrálások után maradó, kellemesen jóleső érzését.




Hazaértem, aztán lepattantam a belső bejárati ajtóról, hiába hagytam nyitva,  mikor elmentem. Fél órát ültem előtte, mert kizártak véletlenül az otthoniak, dörömböltem, csengettem én, de senki sem nyitott ajtót. :))) .






6 megjegyzés:

  1. nagyon helyes! és gyors... nekem sajnos annyi is elég volt, amit leírtam, már kezdett jönni a térdem...

    VálaszTörlés
  2. Az életmódváltásomat 2< hónappal ezelőtt úgy kezdtem, hogy én is minden reggel lementem futni, de most már nem sikerül. Mondjuk bicóval járok munkába, az én edzettségi fokomon ez azért pótol a kardióból, de a futásban csak akkor tudok fejlődni, ha futok... de egyszerűen nem bírok kikelni az ágyból!:((( igényli a szervezetem a pihenést... de azért kéne valami motiváció, te mivel vetted rá magad? :/

    VálaszTörlés
  3. Szia Metalozott, hát azért ez tempó 30 fokban elmegy, de 23-ban már megy jobb is. Mit jelent az, hogy kezdett jönni a térded?

    VálaszTörlés
  4. Halihó, Manóka:), hogy mivel vettem rá magam? Szeretnék szeptember elején 33 km-t futnia szülővárosomban, Pakson. Ehhez képest alig futok hasszúakat mostanában,(15 km- felett), ezek hiányában pedig aligha fog menni, ha ehhez még viszonylag kisebbeket sem futok, akkor hagyhatom a fenébe az egész 33-at. Nem csak ezért futok. Egyszerűen szeretem azt az érzést, amikor egy nehézségen felülkerekedem és legyőzöm saját magamat. DE mindezt ésszel. Tisztában vagyok azzal, hogy nem vagyok 20 éves, szóval feszegetem a határaimat, de próbálom nem agyatlanul tenni. (volt már hogy út közben határoztam el magam, hogy 10 km helyett 20-at futok, aztán lett belőle majdnem 23. Ilyet nem szabad csinálni az én szintemen!!!

    A bringázás is szuper kardió, aztán nekikezdesz újra a futásnak, ha kicsit javul az idő, ez meg hozza majd a gyors, látványos fejlődést.

    VálaszTörlés
  5. Én voltam a Metálozott, véletlenül a másik e-mail-emmel voltam bejelentkezve :D

    Angelocska

    VálaszTörlés
  6. Gondoltam, de nem voltam 1000%ig biztos!:)

    VálaszTörlés