2012. július 23., hétfő

13+1...

...a mai adagom. A 13 nem is érdekes, viszont az 1, az a VALAMI!!!! Eljöttek velem a lánykáim futni, pótoltuk a tegnapit, ez volt az 1 km. Büszke vagyok Rájuk! Ha rá tudnám venni őket, hogy hetente pár alkalommal velük mehessek futni :), akkor szeptemberben ők is versenyezhetnének a gyerekek között. Nagyon boldog lennék, ha elindulnának, mert  futásban versenyezni nagyon jó, teljesen más érzés, mint anno, gyerekkoromban RSG versenyeztem. Egyedül kiállni a porondra....hát nem mondom.... nem nagyon szerettem. Most a futás versenyzés teljesen más érzés, JÓÓÓÓÓÓÓÓ!

44 km sikerült a héten, ami igazából csak fél hét volt. Van még felkészülésre 8 hetem, szóval belehúzok, hogy minden úgy menjen, ahogy azt elképzelem.
A 13 km 1 óra 7 perc lett, az eleje kicsit nehézkesnek tűnt, aztán 5 km-nél már szépen bemelegedtek az izmaim. Volt pár sprint is, meg is lepődtem, mert tényleg gyorsnak éreztem (megjegyzem, hogy a megfelelő ritmusú zene mekkora segítség volt). Nagyot nyújtottam a végén, ezt most nem sumákolom el, nem hiányzik se húzódás, se sérülés.

Rég hallgattam már...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése