2012. június 17., vasárnap

Reggeli kocogós

Akkor ahogy tegnap terveztem, reggel fél 7-re beállítottam az órámat, persze hogy visszaaludtam. Aztán 7-kor kipattantam, hogy igenis nekiindulok egy kicsi átmozgatós futásnak, akkor is, ha húz vissza az ágy. 7,7 km-t futottam, de naggggyon lájtosan, közben volt párszor 10 ez meg az különféle formában (fekvő, 4 ütemű, stb). Az igazat? Nem esett jól akkor, reggel, már akkor meleg volt, nehézkesnek éreztem magam, viszont érdekes módon délelőtt szuper friss volt a közérzetem.

Most szoktatom magam a reggeli futkározáshoz, a hőség miatt is, meg most így könnyebb megoldani. Szóval nem is kérdés, hogy holnap  reggelre felhúztam-e az órámat.



Vacsim ez volt, recept innen:, annyit változtattam, hogy 1 kisebb cukkini (anyukám kertjéből), 1 alma, darált dió és kész. Rendesen jól laktam:-)



3 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, erős és jól mozogsz a konyhában, kár, hogy nem a nősülős nemhez tartozom...így legfeljebb példaképként látom hasznodat :P

    VálaszTörlés
  2. Jaj, most jönnek a cukkinik, ki kell próbálni:)

    VálaszTörlés
  3. Háááát a konyhai tudományom hagy némi kívánnivalót maga után...de fejlődőképes vagyok :-)

    Angelocska, nem véletlenül Nálad láthattam ezt a cukkinis, almás, diós nasit? Valamiért úgy rémlik (de nem találtam meg).
    Már van egy csomó ötletem cukkinire, abból 2 hétig csak ezen élhetnék.:DDDD

    VálaszTörlés