2012. június 18., hétfő

Megvolt...

...ma reggel 8 órára majd 9 km futás, 30 fokban nekem most így ennyi elég. Próbálok nem feszített tempót nyomni mozgásügyben antibiotikum kúrám alatt, írom mindezt úgy, hogy már gondolkodom, hogy mit kellene még ma erősíteni. Javíthatatlan vagyok hálisten.:DDD

El is felejtettem tegnap mondani, hogy...az egylábas guggolás MUMUS nekem, ugye. Sokáig nem tudtam megcsinálni, aztán azt hittem, hogy végre sikerült megtanulnom, de tévedtem, mert ahogy néztem más videóit, rájöttem, hogy a talpnak mindvégig a földön kell maradnia. Az enyém nem akart lent maradni.
DE tegnap, a futás után valahogy bevillant, hogy megpróbálom, erre MENT. Úgy, ahogy kell 4 db, a sarkam helyesen lent maradt. Én meg örültem, mint a gyerek a karácsonynak. CSÍÍÍÍZ!



Kinek nasi, kinek futás előtti energetizálás, kinek egy kis rostpótlás, kinek ez a gyorskaja....nekem ez mind!
Bármi jó bele, nekem ma ez volt:
- 1 alma (amit már senki nem kér, mert kicsit ráncos, talán egy kis hiba is volt benne, tehát a félig punnyadt is nagyszerűen alkalmas)
 - 1 banán (nekem most fagyasztóból, mert tuti, hogy a suliba akkor kaptnak a gyerekek, mikor aznap vettem itthonra)
 - cseresznye, 1 kis maroknyi, csak hogy tudjam hogy viselkedik ebben a környezetben, jól vizsgázott, a Dédi kertjéből való  szatyornyi kap még 1-2 napot, hogy kopjon, aztán, mosom, magozom, fagyasztom, télen örülni fogok neki, ha épp azon gondolkodom, hogy mit pakoljak a reggeli zabomra (mivel hűtsem le gyorsan ehetőre:D)
-lenmagörlemény,jó a lenmagpehely, vagy lenmagliszt
- tönkölykorpa
- szezámmag
búzacsíra
napraforgó mag
puffasztott tönköly (csak hogy fogyjon már)
- zabpehely
- 1 ek vaníliás fehérjepor (enélkül is finom)


Az egészet beletettem a késes kavirculó gépembe, fél percig nyomtam a gombot, majd belekanalaztam egy zárható fagyisdobozba (csak és kizárólag ebbe, mert ezt a nasit ebből enni nekem már van egy fílingje). Ez most nem lett olyan sok, 3 napra biztosan elég lesz, de volt már, hogy elszaladt a ló és a tele lett a doboz. 1 hétig sem volt hűtőben baja, lassan elkoptattam. Teszek túróra 2-3 kiskanálnyit édesíteni, vagy reggeli futás előtt, ha a gyomrom nem kíván igazából semmit, viszont tudom, hogy valami kell, simán jöhet egy kiskanállal. Nekem bevált, gondoltam megosztom.

Nincs vége a napnak, valami még motszkál bennem, tudom, hogy még erősíteni fogok.


Úgy lett, ahogy fentebb írtam.

40 mp munka 10 mp pihi-----> 10 perc az egész
1. guggolásból felugrás
2. fenékfogós váltott kézzel
3. dead man burpee
4. emelt lábhoz felülés, mindkét kéz ugyan arra az oldalra
5. fekvőtámasz J térd  könyékhez húz
6. 10 magas térd, hasra vág
7. plank terpeszbe ugrás, ugrás vissza plank-be
8. jumping jack
9. fekvőtámasz J tenyér érint B vállat, váltva
10. mountain climber
11.fekvőtámasz keresztbe tett lábbal, váltva
12.tricepsz, székkel



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése