2012. június 13., szerda

Maishasima...

Állítólag ovis koromban sem voltam teljes mértékig elégedett a hasammal. Ezért gondolhattam, hogy cselekednem kell, így hát hasima:D gyakorlatokat végeztem. Valahogy eszembe jutott ez ma...


Pár napja találtam rá erre a blogra. Olvasgatom, nézegetem, barátkozom vele. Találtam sok-sok érdekességet, egy ideig elleszek vele. Ma időhiányos voltam, csak egy kis hashájkarbantartásra futotta.:-)


Hogy legközelebb nyomtatni tudjam, ki is írtam magamnak a gyakorlatokat. (kicsit kevertem a sorrenden, mert a vállaim nem szeretik a sok plank-et folyamatosan)

1./ Hanyatt fekvés, súly (nekem 5 kg) magas tartásban, páros, hajlított térd megemel, ezzel egy időben törzs is emelkedik, bokák és súlyzó közelítenek (érintenek)

2./ Plank, J térd húz J vállhoz, B térd B vállhoz



3./ Russian twist



4./ Plank, J kar nyújtva fül mellett, B kéz támaszkodik, J a test mellett hátra vezet, test kifordul kicsit oldalra

5./ Ülve bicajozás lassan

6./ Plank, J térd húz keresztbe B könyékhez



7./ Hanyatt fekvés, karok a fül mellett, kéz kulcsol, törzs megemel

8./ Hanyatt fekvés, páros, nyújtott láb 90 fokig megemel, majd még a popsi is emelkedik


9./ Hanyatt fekvés, láb ollózik

10./ A képek többet mondanak, annyi különbséggel, hogy a 2. képen a hajlított láb kicsit kersztbe húzva ér földet, ellentétes könyök felé





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése