2012. június 19., kedd

Mai agymenés

Fogorvos előtti (ez még nem a durva stáció, az majd 1 hónap múlva) stresszoldás....

Órát beállítottam  24x30/10-re. 30 mp munka 10 mp pihi (jól is esett egy kis szuflához jutni)!


Nem is kérdés, hogy az izmos test szép-e.
Látom és becsülöm benne a munkát.
A gyakorlatok között magas térdemeléses ugrókötelezés van, az is 30 mp-ig, így, az ugrálással lesz a 12 gyakorlatból 24 kör.

1. 4 ütemű fekvőtámasz
2. kitörés ugrás lábcsere
3. spider fekvőtámasz
4. 10 magas térd, 10 mounain climbers
5. burpee oldalra, felső térd és könyök érint
6. fekvőtámasz, oldalra kifordul (1 kézen támasz), csípő leenged, visszaemel
7. oldal lebegőülés, térdek hajlítva könyökhöz közelít (J)
8. oldal lebegőülés, térdek hajlítva könyökhöz közelít (B)
9. térdölelés, terpeszbe ugrás
10. lebegőülés bokaérintéssel
11. guggolásból felugrás
12. fekvőtámasz, guggolásba ugrik



Még tervezek egy futást estére, mikor a levegő kellemes hűvös lesz már.

Gondolkodtam ezen a túl izmos témán...Le szerettem volna írni, de Angelocska megtette már, hogy aki attól fél, hogy pár hónapnyi kőkemény edzés után férfias izmokat fog növeszteni.....hát ki kell ábrándítanom, nem lesz így.
A feszes, kemény izom tizenévek óriási munkája, nem megy az csak úgy pikk-pakk. Ha így lenne, akkor  még keményítenék az edzéseimen és olyan csodás izmos testem lenne, mint itt fent ennek az ugráló csajnak. Mondom ezt úgy, hogy majd 30 éve napi szinten az életem része a sport. Volt, hogy befeszítettem és megkaptam, hogy férfias vagyok. Aztán??? Azért van 2 fülem, hogy az egyiken bemenjen, a másikon pedig ki, ha hülyeséget hallok.
Sokszor a normál, mindennapi életben nem hiszik el, hogy annyi idős vagyok, amennyi. Ez nem lenne így, ha löttyedt, plöttyedt, nyúlós lennék. Ehhez kellenek az izmaim, örülök, hogy vannak, ha elkezdenek fogyni majd a korom előrehaladtával, akkor a "sok"-ból kezdek el fogyni és még mindig marad. Míg azok, akik féltek fiatalabb korukban az "izomgyűjtéstől", majd csont és bőrré fognak aszalódni. Vagy nemtom. Ebben szeretnék hinni!

IZMOK! Gyertek csak, szívesen látlak benneteket magamon!

Ilyen fitt, izmos oma leszek !
Mielőtt spárgázok a rúdon, előtte még pörögni is fogok rajta :DDD

2 megjegyzés:

  1. Ez az a néni, aki kb. 82 évesen talajtornázik ezerrel? A mai edzésed nagyon jó volt!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom ki ez a néni, csak tetszett a kép.
    Igen, jól esett, 30/10-ben sokkal jobban ki tudom hajtani magam, nagyon jó kis reggeli torna volt, 2 kör ebből legközelebb...de az már lehet, hogy halálközeli élmény lesz (ha a magas térd 2. körben is megüti a vízszintet, mint ahogy ma is csináltam).

    VálaszTörlés