2012. június 9., szombat

Hosszú nap

Estére bealudtam, húzós napom volt, reggel 8-ra már itthon voltam a nagybevásárlással, aztán feltrancsíroztam egy csirkét, plusz x+n db combot és főztem egy csirkepörköltet, hozzá nokedlit (akinek ez kell), hozzá sült, párolt zöldségeket (akinek ez kell), nekem speciel mindkettőből, csak az arányok változnak. Palacsinta, lisztes (akinek ez kell), zabos (akinek ez kell, pl nekem).  Nincs sütőm, amibe csak bedobok egy csirkét, aztán mint aki jól végezte dolgát 1 óra múlva végre érte megy és kész.

Délután jöttek anyósomék, ők már hosszabb ideje paleo módon táplálkoznak, illeve éjjel megérkezett a férjem huga is. 
Kihívás számomra, hogy olyan paleo ételeket készítsek (és ne mindig ugyanazt), amit a gyerekek is szívesen megesznek (a Nagy minimális, 2-3 fajta zöldséget hajlandó enni, de azt meg a paleosok nem). A zabpalacsintát most én kívántam meg, viszont akkor már csináltam a többieknek is (nem paleos, nem zabos). Szóval, ilyenkor van, hogy akkor mindenki kedvére készítek.....hogy is hívják ezt? Megfelelési kényszer? Jó lenne már leszoknom róla...:D
A vendégek elmentek koncertre, ebben a kórusban énekel a lányuk.
Délután takarítottam, ágyneműt húztam, mostam, próbáltam normál körülményeket teremteni itthon.:)

Estére leengedtem, mint egy lufi, de a kutyát még muszáj volt egy hosszabb sétára vinni, aztán összeszedtem magam és mégiscsak nekiálltam egy kis átmozgatásnak.

1. PLANK könyökön, J láb kiemel oldalra, majd a B is, majd 
    PLANK tenyéren, J láb B könyökhöz húz, másik lábbal is (ez 1, ebből 10)

2.Kitörés hátra, láblendítés előre (10-10)



3.Fekvőtámasz, kifordulás oldal PLANK-be, felső láb emel, nem váltva (10-10)


4. Mountain climber (50)



5. Súllyal a tarkón terpeszeben guggol, J láb emel hajlítva (sumo) (10-10)



6. Guggolás, haránt J oldalra hátra PLANK-be ugrás, vissza guggolásba, középre PLANK-be kiugrás, fekvőtámasz, guggolás középen, haránt B oldalra PLANK-be ugrás, vissza guggolásba ugrás (10 fekvőtámasz)

7. Súllyal a tarkón terpeszben guggol, láb oldalra emel, a talajon maradt láb hajlított végig (10-10)




8. Emelt PLANK hátra megemel, láb körbevezet, oldalt földet érint, vissza ugyanezen az úton, majd  hajlított térd ellentétes oldal mellhez húz (10-10)


9. Oldalfekvés, J kéz B vállon, B kéz mell előtt, felső test kiemel (10-10)


10. Hanyattfekvés, páros láb megemel 90 fokban, talp feltol (40)


Milyen érdekes, hogy a gyakorlatokat bemutató képek keresésekor a BR-osakat találom legtöbbször a legbeszédesebbeknek. Nincsenek véletlenek....szeretném vissza a régi BR-ooooooooot!!!!







2 megjegyzés: