2012. június 20., szerda

Ha még egyszer ...

születhetnék... olyan kecses, olyan szép, olyan könnyed, egyszerűen fantasztikus!


Futottam reggel, a 11 és fél km-es körömet, nem mondom jó volt hazaérnem, a sós lé csorgott a szemembe, számba. Dejóóóó is az!!!:D Azt hittem, hogy már 30 fokban tettem mindezt, de csalóka 26 volt csak, viszont a páratartalom majdnem 60 %, muszáj lenne többet futnom ilyen időben, ha ősszel bírni akarom a 33km-t, nehogy megtréfáljon akkor az időjárás.

Még mindig csak jár a buksim, hogy mit is csináljak, benne van a bugi a lábamban, mondhatnám. Másnak elmegy a kedve a mozgástól a nagy melegben, nem így én, futottam reggel, de kívánom újra a jóleső fáradtságot. Valahogy fordítva vagyok bekötve, se az ivás nem megy jobban a hőségben és hát a kajázással sincs olyan gondom, hogy nem kívánom. 

Most is készül egy leves, holnapra szánom, aztán lehet, hogy holnap készül az újabb adag. Zöldségcsempész vagyok. A Nagylányom fujjog minden zöldségre, de ezt a levest megeszi, ha olyan passzban van. Próbálkozom, nem adom fel, hátha holnap olyan passzban lesz.... Akinek nincs ilyen gondja a gyerekkel az nem is tudja...én imádom a zöldségeket, majdnem mindent, Ő meg.... Bármilyen ötletet szívesen veszek, jelige: zöldet a gyereknek!:D

Napleves
Leveshez:

1 kisebb vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
4 sárgarépa
1 közepes cukkini
fél fej karalábé (de volt már karfiol, medvehagyma)
1 fél hüvelykujjnyi gyömbér (vagy kevesebb, ha nem olyan csípősen szereti valaki) 
bors
pici olaj 

A hagymát, fokhagymát olajra teszem, megfuttatom (na tessék, futok és futtatok), hozzá jön a darabolt répa, karalábé, kicsit karamellizálom, só, kicsi bors, apróra vágott gyömbér,aztán fél deci vizet adok hozzá párolódni. Ha már félig megpuhultak a zöldségek, mehet hozzá a cukkini is 2 percre.
Turmixolom, majd elkezdem felönteni vízzel, közben kóstolgatom, nehogy túl híg (és víz ízű legyen). Aki nem diétázik, löttyinthet hozzá kicsi tejszínt, rottyintani egyet és KÉSZ! Gyerekeknek golyó is jár hozzá.:D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése