2012. május 31., csütörtök

Zuzana.....

Tegnap olvastam a barátaim friss irományait és linessa írta, hogy a 18-as számú ZWOW tetszett Neki. Felkeltette az érdeklődésemet, mert Zuzana edzéseit látva mostanában nem az jutott eszembe, hogy húúúú, ezt meg kell csinálnom. Valami mindig nem tetszett, vagy csak én vagyok egyszerűen rigolyás..... Langyos volt, szenvedős, de nem az olyan fajta, amitől kedvet kap az ember egy kis önsanyargatásra. Tőle sokkal többet várok, nem alaptalanul, hozzászoktam a régi Bodyrock-os minőséghez (keménységhez, összeszedettséghez, rendhez vagy nem is tudom hogy mondjam), bár tudom, hogy a BR elhagyásával vége lett egy korszaknak, de ez még nem jelenti azt, hogy ha porondon van (még ha másikon is) alább kellene adnia.

Szeretek esélyt adni, (a jelenlegi Lizás társaságtól sem esek hanyatt, sőt...), nem azt mondom, ránézek a honlapjukra majd minden nap, de inkább ötleteket tudok gyűjteni, mint komplett edzéseket elégedettséggel megcsinálni.

Térjünk vissza ZWOW18-ra, megnéztem, gondoltam, nem is rossz. Aludtam rá egyet. Aztán megnéztem ma még egyszer, de már kevésnek találtam. Láttam, hogy nagyjából fél óra alatt van meg ez az edzés, ezt  linessa is megerősítette, így jó ötletnek tűnt, hogy fussak előtte egy rövid 6 km-t, márcsak a futás&erősítés jegyében is. Nem fáztam, az biztos, rendesen átmelegedtek az izmaim a levegőn, a párás melegben. 

Mindegy hogy hogy csak fuss, csak futhassak....


Így már volt egy kis kihívás-szaga az egésznek, futás után szerettem volna fél órán belül megcsinálni.


5 kör ment a következő 4 gyakorlatból, egy szék nem baj, ha kéznél van:

  1. 4 ütemű fekvőtámasz, székre fellép J lábbal, B hajlítva mellhez húz (5-5 lábanként)
  2. Szék körül J láb körbevezet, majd ugyanezzel a lábbal hátra térdel (15-15 lábanként)
  3. Szék falhoz, emelt PLANK, J láb magasba emel, majd J vállhoz húz, csere (10-10 lábanként)
  4. Tricepsz, széknek háttal, J láb mintha hátra bringázós mozdulatot csinálna, lábcsere (15-15 lábanként)



Az első kör után néztem egy időt, 6 percnél tovább tartott, gyors számolás, így nem lesz meg a 30 percen belüli idő. Minden kör után így voltam, gyorsulni kellett volna, de hát ahogy fáradtam, egyre reménytelenebbnek tűnt. DE az utolsó körre felszívtam magam és CSAKAZÉRTIS belehúztam!!!!
29:41 volt a stopperemen. :D
Jó kis edzés ez..... egy hasonló kaliberű másik mellé!:-)

Sokkal jobban passzolna ide, de nincs hangulatom hozzá......

Inkább ehhez:






3 megjegyzés:

  1. Na nekem pont forditva volt, a végére teljesen belassultam és az utolsó gyakorlatnál már minden 5. után pihennem kellett. Gyengusz vagyok még na:)

    VálaszTörlés
  2. Akkor végülis jó edzés? Holnapra ajánlod nekem mondjuk, csak egy másik húzósabb, dinamikusabb után mondjuk? Én sem vagyok hanyatt esve Zuzanától... egyáltalán.

    VálaszTörlés
  3. Igen, nem rossz ez az edzés, egy másik után, mondjuk egy jó kis leizzasztós (levegőt alig kapós)után.

    VálaszTörlés