2012. május 25., péntek

Csivitke

Már megint két nap, de szeretném, ha majd minden napomról megmaradna az edzésem. Tudom ez másnak nem annyira fontos, nekem viszont igen.
Tegnap este még futásban gondolkodtam, de nem úgy jött ki a lépés (de szépen fogalmaztam), nesze neked előre tervezés, kajában, időben....na mindegy. Elfogadom, nem tragédia.
Na, akkor nézzünk valami izzasztót, valami rövidet, valami kalóriafalót (szeretném azt hinni, hogy edzés közben valaki falja a kalóriáimat...ja tudom, én szoktam, ha eszek, vagy hogy ég a zsííííír, na az lenne csak igazán zsír)!

Akkor rehab előkap. Volt két gyakorlat, amit nemes egyszerűséggel lecseréltem, vagy kicsit változtattam rajta, mert fontosnak tartom, hogy belül is óvjam a szerveimet (tudom, a futás sem kíméli, viszont igyekszem olyan "stílusban" nyomni, ami nem annyira terhelő).

Az eredeti BR video-ban az kötél rész a végén van, viszont 500 (220-150-130) magas térd pont jó, hogy bemelegedjek és ráhangolódjak, tehát ezt nem a végén csináltam, hanem az elején (ötlet, legközelebb a végén IS).



50 négyütemű (fekvőtámasz nélkül) 25-15-10 
50 magas térdemelés
50 2 guggol terpeszben, burpee, kicsi felugrással 15-10-10-15 
50 ellentétes kéz-láb ugrással csere (olló, 2 csere=1)
50 megemelt plank J láb húz J könyékhez, majd B láb B könyékhez  
50 föld érintéssel terpesz-zár
50 hátra kitörés J lábbal, J láb előre magasba lendít 20-13-11-10
200magas térd (itt volt egy komplett csere) 
50 hátra kitörés B lábbal, B láb előre magasba lendít 20-15-15
50 lebegőülés 20-10-10-10

Jó kis combi ez nekem, éreztem ma is, hiába piskóta vagyok, be kell látnom. DE kőkemény piskóta leszek, majd valamikorra....30 perc alatt purcanásközeli állapot!Kiráááály!

Viszont a mai futásomat nem bíztam a véletlenre, kakasszóra felhúztam az órámat és miután ma szünet van a suliban, ergo napközben nem lett volna lehetőségem futni, így mire hazaértem a 10 és felemből, a család még  javában horpasztott. Nem nekem való a reggeli futás, megettem egy banánt rögtön felkelés után, hogy míg magamhoz térek és felöltözöm kapjak egy kis energiát.....nem az igazi. Rozsdásnak éreztem az összes porcikámat, igazából nem is értem, hogy lett meg 50 perc alatt ez a táv. 

A nehéz indulásnak tudtam be, hogy éjjel 1 magasságában megmentettünk egy kicsi szárnyaszegett madárkát a kutyánktól. Valahogy odavetődött Bella lábtörlőjére (1000%-ig biztos vagyok benne, hogy nem ő kapta el, annál sokkal maflább) és érthető módon nem nagyon örült ennek a kutya. Éjnek idején üvöltve, kenyérrel próbáltuk elcsalogatni a szerencsétlen kismadártól és nagyon büszke vagyok rá, mert nem bántotta. A madárka dobozban van, kezemből etetem, itatom, de ha nem javul rohamosan, beviszem az állatkertbe. Valszeg "csak" egy verébke, de nem is ez a lényeg, szívünkhöz nőtt pár perc alatt.
*Csivitke állapota délután rosszra fordult és elpusztult.:-(((((((((((

Ő itt Csivitke

3 megjegyzés:

  1. jaaaj csivit! sajna a megmentett kisállatkák gyakran nem maradnak meg, mert belső sérüléseik vannak :( nekem így volt pici cicusom, csak sírt, sírt és odabent fortyogott benne valami, biztos a vér :( a szeleburdi kutyám a szájába vette :( ápolgattam, dobozba tettem, hogy ne másszon arrébb, a kezem pedig a dobozba lógattam, simogattam, így aludtam el... de reggelre meghalt, szörnyű sikoly fagyott az arcára....

    azért az edzésedhez is hozzászólok: látom, hogy kemény napokon nem csak én készülök ki hamar :D

    VálaszTörlés
  2. Jobban kikészített, hogy a gyerekekre milyen hatással volt ez az egész. Mindent megtettünk csivitkéért, még annál is többet, simogattuk, melengettük, könyörögtünk, hogy egyen, drukkoltunk neki, fészket, ágyat csináltunk neki, hogy puhán legyen. Aztán megsirattuk és fa tövében eltemettük. Az lett volna a csoda, ha megmarad, de mi bíztunk a csodában.

    VálaszTörlés