2012. május 22., kedd

Csakazértis!


Strandpapucsban tengetem napjaimat, illetve találtam egy szandit, ami még nem bántja az ujjamat. Ki mondta, hogy edzeni csakis sportcipőben lehet? :D

Mai gyors....mert nem az számít, hogy órákig nyomjuk!

3 kör 8x50/10-es beállítással, bemelegítéssel, levezetéssel nem egész 40 perc!

250 magas térd (na ez túlzás, közepesen magas térd, esetemben... de csak most!)(150-100 bontásban)

  1. szűk fekvőtámasz 
  2. fekvés, páros láb feltolás égig 
  3. kiinduló helyzet: 2 kézen támasz, J láb oldalra emel, ugrással csere 
  4. térdemelés székek között 
  5. fekvés, törzs megemel, körzés (mintha felülnél keverni két kézzel, fakanállal valamit) 
  6. spider fekvőtámasz (láb húz vállhoz) 
  7. félguggolásból magasra ugrás(talajérintéssel) 
  8. hídtartásban J boka érint B kézzel 

7.gyakorlat
8.gyakorlat
1.gyakorlat
6.gyakorlat
4.gyakorlat

3.gyakorlat

És a véére, hogy kerek 1000 legyen adtam még 250 közepes térdet. Mert élveztem, mert megérdemlem :D




Lazítás, gyors zuhi és irány a gyerekekért a suliba!

Éreztem az esőt a flipflopban....de én ezt is szeretem:D



Sőőőőt...nyáron ki is szoktam feküdni alá...


3 megjegyzés:

  1. De jó ez az esőfekvős kép :)

    VálaszTörlés
  2. Hú.... én éreztem Pécsett az esőt a cipőmben és a nadrágomon végig. Durva volt. 1 perc és kész :D 1 órás buszúttal sem száradtam meg. Én inkább nem feküdnék alá, kényes vagyok a hidegre :D

    Ez az eurovíziós dal?

    VálaszTörlés
  3. Nyáron meleg az eső, most sem volt hideg a lábamnak, de azért 20 fokban én sem fetrengek ám benne.:D
    Néztük, hogy Pécsen egy óra alatt 40 mm esett...az nem kevés!

    Nem tudom milyen dal, csak kerestem esőset és már nem akartam Novemberi esőt.

    VálaszTörlés