2012. május 26., szombat

Csak pár...

...jó szóra van szükségem, az agyam átkapcsol és repülök, azt érzem, hogy mit nekem 23 km, vagy 33, vagy épp 42....
Persze csak 12 volt, de akkor is, az érzés a fontos. Futás elején a kedvenc iskolám felé mentem és húzódzkodtam 3 könnyedet. Ma már jártam arra korábban is, oda és visszafelé úton is próbáltam 3-3-at. Csak úgy.....mert szeretem:D 



Futásból hazafelé jövet is ment 3x3. Az első 3 db ebből majdnem 0 segítséggel (nem löktem el magam kicsit sem), a második 3 már nehezebb volt, de még ment, itt tartottam ki a végeket, a harmadik 3-nál kellett rugaszkodnom, de még fel tudtam magam húzni, itt voltak visszaengedések és újra visszahúzás. Mai össz húzódzkodásom 18 db. Erősödök, érzem, és ez olyan jó érzés!!! DE, az én hátam még milyen messze van ettől a háttól.....tehát....


A futásról csak annyit, hogy a heti teljesítményem 28 km, ami ahhoz képest nem vészesen silány, hogy 1 hete még azt gondoltam, hogy 1 hét tuti kimarad a kis ujjamra szerencsétlenkedés miatt.:D Mindig minden jóra fordul. Vagy majdnem minden és majdnem mindig....

Na, kicsit keményítsünk (edzésen is, zenén is), bár ez még messze van az igazi metáltól, de futáskor engem felpörget! 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése