2012. május 13., vasárnap

Pótoltam....

... a tegnapi elmaradt futásomat, 12 km lett a mai adag. Nincs időm mostanában sokat futni, sajnálom, hogy ez van. Ha lesz, majd újra lesznek hosszú távok.
Nem csak a lábam járt, a fejem is....

1./ Ha valakinek van sportszergyártó ismerőse, ezúton is üzenem, hogy ha "normálisan" húzza fel az ember a futópólóját, akkor a varrások kidörzsölik a bőrt. Ergo, ha valaki kifordított pólóban lát engem futni, akkor az nem azért van, mert várom a szerencsémet.

2./ Ha valaki énekelve lát engem futni, és bolondnak gondol, akkor viszont nem téved, vállalom.:D



3./ Olyan jó kedvem kerekedett, mert kb 4 km-emnél tartottam, mikor megláttam, hogy egy srác kocog előttem, a barátnője bringával kísérte.Volt rajta  vagy 20 kg felesleg biztosan, de lehet, hogy több is és nyomta keményen. Megelőztem és mutattam neki a hüvelykujjamat, hogy szuper, amit csinál. Már ez is adott egy löketet, szeretem és tisztelem, ha valaki tud küzdeni!!! Már majdnem hazaértem, mikor látom, hogy jön a páros velem szembe. Kérdezem, azóta futsz, mióta találkoztunk és bólintott, hogy igen. Több, mint fél óra telt el a két találkozás között. Ismeretlenül is iszonyú büszke voltam rá! HAJRÁÁÁÁÁ!


Hazaértem, nyomtam 3x10 fekvőtámaszt, majd lelazítottam.




1 megjegyzés:

  1. De jó, hogy ilyen kitartó! Én is szoktam ilyeneknek nagyon örülni! Lehet, hogy pár hónap és ő előzget téged :) :)

    VálaszTörlés