2012. április 15., vasárnap

Kis esti szórakozás

Valahogy úgy jött ki a mai nap, hogy hiába terveztem, hogy majd így meg úgy lesznek a dolgok és akkor tudok menni egy hosszabb futásra, hát este fél 8 lett, mire lehetőségem lett indulni. Így ma a hosszú futásból csak közepes sikeredett. 16 km, pár perc híján másfél óra alatt. No, de ne elégedetlenkedjünk magunkkal, igaz-e lányok?:-)
Csináltam ma még egy furcsaságot, a megszokott köröm helyett, más utat választottam. Érdekes úgy futni, hogy nem tudod, mennyi van vissza még a fix etapból. Az út egy része visszafelé ment a szokott körön, ami megcáfol olyan tényeket, hogy melyik út lejt, melyik egyenes. Sok A-B szakaszt egyenesnek gondoltam, holott az lejtő, csak nem nagyon lehet érezni, viszont, ha B-ből mentem A-ba egyértelműen emelkedett, tehát az egyenes frankón lejt. Értitek....:D



Még valami.....Találtam egy excell táblázatot, amiben pár hét kocogás után elkezdetem viszonylag részletesen jegyzetelni, hogy mennyit futottam. Érdekel ez valakit? Jelezzétek, akkor megpróbálom normál formába önteni.

Ma Aretha Franklin szólt itt este nálam. Pl. ez is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése